teisipäev, 11. veebruar 2014

Ära too enam ühtegi looma koju!

Viisime Donna eile õhtul uue peremehe juurde. See pilt temast seal võõra auto tagaaknal jääb mulle kauaks meelde. Ma ju teadsin, et ta ei saa meie juurde jääda. Aga ikkagi. Loomadel, eriti koertel, on eriline omadus kiiresti sinu südamesse pugeda ja seal endale koht leida. Nende jaoks on armastus elustiil. Midagi täiesti loomulikku. Midagi sellist, mis kunagi otsa ei saa. 

Kuulsin öösel, kuidas Nina läks elutuppa diivani juurde, nuusutas üle koha, kus Donna oli maganud ja tuli siis vaikselt esikusse oma asemele tagasi. Ega minagi eriti magada saanud. Ikka mõtlesin, et kuidas Donnal seal uues kodus läheb. Vaevalt, et ta nüüd jälle niipea diivanil magada saab. 

Ma ei taha välja tuua põhjuseid, miks Donna ei saanud meiega jääda. Need kõlaksid mulle endale nagu vabandused. Olin eile nii lähedal sellele, et öelda “stopp!”, kuid mida päev edasi, seda raskem see oleks olnud. Lahti laskmine.

“Ära too enam ühtegi looma koju!”

Oli ainus, mis ma oma kaaslasele ütlesin kui ta hommikul küsis, miks ma nutan.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar